9 miesięcy / jedna lekcja po 2 godziny tygodniowo
Program
9 miesięcy
zajęć opartych na praktyce
3 moduły
34 lekcje
+ portfolio z projektami
Plan kursu
22 lekcje oparte na praktyce
Java to zorientowany obiektowo język programowania o typie statycznym, przeznaczony do zastosowań ogólnych. Język ten uznawany jest za wzorcowy pod względem bezpieczeństwa i łatwości programowania. Wiele banków używa języka Java we własnych aplikacjach, a wiele witryn internetowych wykorzystuje ten język do tworzenia systemów zaplecza. Główną zaletą języka Java jest jego przenośność, ponieważ kod napisany w Javie można wykonać na dowolnym urządzeniu wyposażonym w wirtualną maszynę Java (JVM).
Pod koniec tego kursu dzieci będą miały solidne podstawy w języku Java, co znacznie pomoże im w nauce bardziej zaawansowanych aspektów tego języka.
Po ukończeniu tego modułu studenci będą potrafili:
Nauka pracy w zintegrowanym środowisku programistycznym (IDE) i zrozumienie składni języka.
Rozwijanie logicznego myślenia i kreatywności.
Nauka pisania pięknego i „czystego” kodu.
Stosowanie podstawowych zasad programowania obiektowego (OOP).
Zdobycie solidnych podstaw w podstawowej znajomości języka Java (Java Core).
Nauka pisania własnych struktur kodu, takich jak klasy, metody i nie tylko.
Kompetencje miękkie: wystąpienia publiczne, prezentacja siebie, prezentacja własnych projektów.
22 lekcje oparte na praktyce
Student zdobywa podstawową wiedzę i umiejętności niezbędne do rozpoczęcia kariery w testowaniu oprogramowania (inżynier QA). Kompetentny inżynier ds. kontroli jakości jest wysoko ceniony na rynku, ponieważ jakość produktu i popyt rynkowy w dużej mierze zależą od jego wiedzy i umiejętności.
Kompetencje twarde: Nauka testów ręcznych i automatycznych, umiejętność kontrolowania jakości oprogramowania na wszystkich etapach (planowanie, projektowanie, rozwój); wiedza o tym, jak ulepszyć produkt i zapobiec wadom; możliwość przetestowania poszczególnych komponentów i produktu jako całości.
Kompetencje miękkie: Rozwijanie myślenia analitycznego i logicznego, koncentracji, umiejętności myślenia przyszłościowego i zapobiegania niepożądanym sytuacjom, odkrywanie potencjału twórczego.