9 miesięcy / jedna lekcja po 2 godziny tygodniowo
Program
9 miesięcy
zajęć opartych na praktyce
3 moduły
34 lekcje
+ portfolio z projektami
Plan kursu
12 lekcje oparte na praktyce
Twoje dziecko nauczy się puścić wodze fantazji i za pomocą narzędzia internetowego Tinkercad stworzy model 3D własnego Wszechświata z unikalnymi mieszkańcami.
Umiejętności twarde: umiejętność pracy z platformą Tinkercad, tworzenie modelu 3D dowolnego obiektu.
Kompetencje miękkie: rozwijanie wyobraźni, nieograniczone myślenie wolumetryczne, uwalnianie potencjału twórczego, zwiększanie pewności siebie i umiejętność przejścia od pomysłu do rezultatu.
12 lekcje oparte na praktyce
Na tym kursie uczymy się programować własne projekty, gry i animacje komputerowe. Bierzemy pomysł, tworzymy plan rozwoju gry/aplikacji/robota, wdrażamy go w praktyce i prezentujemy innym.
Umiejętności twarde: Umiejętność pracy z platformą Tynker, umiejętność tworzenia planów projektów i stopniowego ich wdrażania aż do uzyskania efektu końcowego.
Kompetencje miękkie: Rozwijanie umiejętności aktorskich i wystąpień publicznych, umiejętności prezentacji i obrony własnego projektu, pewności siebie, pracy zespołowej oraz kształtowania kreatywnego i logicznego myślenia.