18 miesięcy / jedna lekcja po 2 godziny tygodniowo
Program
9 miesięcy
zajęć opartych na praktyce
6 modułów
34 lekcje
+ portfolio with projects+ portfolio z projektami
Poziom 1
12 lekcji opartych na praktyce
Scratch – to wizualne narzędzie programistyczne umożliwiające tworzenie gier i animacji. Podczas tego kursu dzieci rozwiną kreatywność i logikę.
Po tym module dzieci będą:
12 lekcji opartych na praktyce
Każde dziecko ma potencjał do bycia twórcą, a do pielęgnowania tego potencjału odpowiednia jest platforma Arduino i programowanie inteligentnych robotów Dash&Dot.
Płytki, diody LED, przewody i wiele innych elementów pozwolą uczniom zanurzyć się w świat elektroniki i nowoczesnych technologii. Konstruktor Arduino jest wszechstronny, pozwala na konstruowanie wielu mechanizmów funkcjonalnych i ich programowanie.
Po ukończeniu tego modułu uczniowie będą wiedzieć:
12 lekcji opartych na praktyce
W tym module studenci poznają edytory graficzne Adobe Photoshop i Adobe Illustrator, które umożliwią im edycję zdjęć i tworzenie projektów.
Po ukończeniu tego modułu uczniowie będą wiedzieć:
Poziom 2
24 lekcje oparte na praktyce
Kodu Game Lab - to interaktywne środowisko do tworzenia gier 3D na PC i Xbox 360 firmy Microsoft.
Po ukończeniu modułu studenci będą wiedzieć:
Tworzenie gier
Opracowywanie scenariuszy gier
Tworzenie grafiki 3D
Kompetencje miękkie: podstawy konstruktywnej komunikacji i rozwiązywania konfliktów
24 lekcje oparte na praktyce
Animacja to przyjemność nie tylko oglądania, ale i tworzenia! Jednakże od czego zacząć? Jak powstaje animacja i czym jest projektowanie ruchu?
Projektowanie ruchu reprezentuje grafikę w ruchu, „animację” obrazów. Animowane teksty i obrazy spotykane w grach, filmach na YouTube, kreskówkach i filmach są efektem pracy motion designera. Z każdym dniem ludzie coraz częściej preferują format wideo nad inne rodzaje treści, dlatego opracowaliśmy kurs łączący w sobie wiele umiejętności istotnych dla pokolenia Z. Moduł ten przeznaczony jest dla kreatywnych dzieci, które chcą nauczyć się tworzyć animacje i animować postacie. Zaczniemy od najprostszego, aby każdy mógł przyłączyć się do nauki projektowania ruchu.
W wyniku zajęć dzieci będą:
Zrozumienie podstawowych elementów frameworku 2D do animacji poklatkowejTworzenie modeli postaci do animacjiOżywianie postaciPraca w edytorach wideo w celu tworzenia animacji 2D i 3DTworzenie animacji logoTworzenie modeli 3D poprzez naukę podstaw animacji poklatkowejPosiadanie niezbędnych informacji o branży animacjiPrzygotowywanie ruchu portfolio projektanta