18 miesięcy / jedna lekcja po 2 godziny tygodniowo
Program
9/18 miesięcy
zajęć opartych na praktyce
6 modułów
34 lekcje
+ portfolio z projektami
Poziom 1
20 lekcji opartych na praktyce
W tym module dzieci dowiedzą się, jak tworzyć aplikacje mobilne na system Android z wykorzystaniem platformy programowania wizualnego App Inventor.
Po ukończeniu modułu studenci będą potrafili:
Opracuj różne modele dla aplikacji mobilnych
Zrozumienie podstawowych zasad programowania aplikacji
Twórz proste algorytmy
Utwórz ponad 10 aplikacji na Androida
Przesyłaj aplikacje do PlayMarket i zarabiaj na nich
Kompetencje miękkie: wystąpienia publiczne i prezentowanie własnych projektów
24 lekcje oparte na praktyce
Język programowania Python jest szeroko używany na całym świecie. Programowanie jest szybkie i łatwe, co czyni go preferowanym językiem wielu programistów, w tym programistów Yandex i Google. Python jest używany w programowaniu stron internetowych, bezpieczeństwie komputerów, grafice, uczeniu maszynowym i nie tylko. Specjaliści Pythona są obecnie poszukiwani w różnych dziedzinach IT.
W wyniku szkolenia studenci będą:
Opanuj podstawy języka Python Naucz się tworzyć rysunki i animacje za pomocą kodu Twórz własne gry Zaprezentuj swoje projekty
26 lekcji opartych na praktyce
W ramach tego modułu studenci stworzą własną markę: identyfikację wizualną, projekt wizytówek, broszur i innych materiałów drukowanych przy użyciu programów Adobe Photoshop i Adobe Illustrator.
Po ukończeniu modułu studenci będą potrafili:
Twórz własne marki i swoją tożsamość
Pracuj z Adobe Photoshop i Adobe Illustrator na poziomie zaawansowanym
Opracowywanie modeli produktów drukowanych
Stwórz księgę znaku dla własnej marki
Umiejętności miękkie: umiejętność korzystania z technologii cyfrowych, kreatywność, wrażliwość estetyczna, umiejętności prezentacji
16 lekcji opartych na praktyce
Smartwatche, smartfony, inteligentne domy... Wszystko to stało się już częścią życia ludzi żyjących w XXI wieku. Podczas tego kursu studenci opanują sztukę automatyzacji i dowiedzą się więcej o urządzeniach Internetu rzeczy (IoT). Korzystając z platformy Arduino, studenci dowiedzą się, jak projektować różne mechanizmy – od sygnalizacji po sterowanie robotami poprzez Bluetooth – zdobywając doświadczenie w kodowaniu w języku C++.
Po ukończeniu modułu studenci będą potrafili:
Pracuj na platformie Arduino
Twórz inteligentne urządzenia na tej platformie
Zdobądź doświadczenie w kodowaniu w C++
Opanuj platformę Tinkercad do testowania mechanizmów online.
W tym module studenci dowiedzą się, jak tworzyć gry 2D i 3D na platformie Unity oraz zrozumieją podstawy programowania w języku C#.
Po ukończeniu modułu studenci będą potrafili:
Pracuj na platformie Unity
Opracowywanie mechaniki gry
Praca z grafiką komputerową
Zrozumienie podstaw programowania w języku C#
Tworzenie własnych gier
Kompetencje miękkie: konstruktywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów.